2013. február 11., hétfő

SZERETEM



 Sárkány Sándor verse Várkonyi Judit előadásában






Hálás köszönetem Várkonyi Juditnak, aki lelkét adta az én egyszerű kis versemhez!

Szeretem

Szeretem a búzavirág kékjét,
Köztük járva rád emlékezem,
Búzamezők érett szőkeségét,
Hajad lágy hullámát hozza el nekem.


Szeretem a lágy szellő sóhaját,
Nyárfalevél villódzó zaját,
Méhek szárnyainak fényes zizzenését,
Fülemüle mélabús dalát.

Szeretem a nap fényét a réten,
Kelyhét tárja millió virág,
Nézem, és a lelkedre emlékszem,
Bennem élő mennyei világ.

Visszavárlak, bár már nem talállak,
Kőbevésett emlék már neved,
Elkísérsz a réten nyíló kék búzavirágban,
Szeretem, mert ilyen volt szemed.

2009. február 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...